perjantai 18. kesäkuuta 2010

käyttäytymissääntöjen puutteessa.

Huomenna eka päivystys. 24 tuntia pitäisi skarpata ja näyttää siltä, että tietää jostain jotain. Yhtäkkiä mulle selvisi, miksei kukaan huutanut itselleen tätä päivystystä heti. Huomenna olisi voinut olla manu-ajan ensimmäinen vapaapäivä.

Nyt on paljon epävarmempi olo kuin tiistaina, ennen manun aloittamista. En minä tiedä mitä minun pitää tehdä. En minä tiedä miten siellä kuuluu olla. Ja kuitenkin kaikki menee ihan hyvin, olen varmasti sitä mieltä jälkikäteen. Mutta ei se nyt lohduta. Haluaisin vain jäädä kotiin soittamaan Brysselin pitsiä.

Ainoa viikonloppupäivystys ja 36 tunnin päästä se on jo ohi. Toivottavasti siellä on kiva lääkäri.

Polvikin päätti, että tänä iltana särjetään, kun mitään muutakaan tekemistä ei ole. Se ei ole särkenyt aikoihin. Vaikuttaa kuitenkin olevan vain ohimenevä särky. Eikö uimisen pitäisi olla hyväksi nivelille?

Sellaisia epäselviä ajatuksia tänään.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti