maanantai 18. heinäkuuta 2011

kolme viikkoa kesää.

Töitä on enää kaksi viikkoa. Kolmantena viikkona lähden kiertämään Suomea! Tänään en jaksanut tehdä mitään, joten etsin sopivia Suomi-kohteita. Löysin yhden viinitilan, Retretin ja Suomen kauppahallit. En tosin vielä tiedä minne tarkalleen menen tai millä menen, mutta olen päättänyt lähteä tien päälle.

Suunnitteleminen on mukavaa! Aina, kun on jotain mitä suunnitella, on myös jotain mitä odottaa. Se auttaa piristämään arkea. Tarvitsen kiinnekohtia, joita muistella jälkikäteen. Kiinnekohtia saa vähemmän, jos on vain kotona. Viime kesästä päällimäiseksi mieleen jäi manuilu, päivystykset, ohimennen törmäys kaveriin, juhannus ja ruissi, varsinkin Turisaksen keikka. Viime kesänä en purjehtinut enkä lähtenyt minnekään.

Äidin mielestä on kurjaa, että joudun lähtemään yksin. Minusta se kuulostaa seikkailulta. Joskus on hyvä olla itsensä kanssa.

Tänä vuonna Ruisrockissa Nekromantixin keikalla oli makkaran muotoinen mosh pit.

1 kommentti:

  1. Hei tyttöni mun! Oliko synttärit kivat? Mä vähn nukahdin ja sitte jäin kattomaan leffaa ja mitä vielä. Ajattelin et teil oli varmaa nii kivaa ettei mua ees tarvittu sinne sähläämään. :D

    Mä sanoisin että kun yksin lähtee ni kahden arvosena tulee takasin. Se on suuri seikkailu ja siitä kerrotaan vielä lapsenlapsillekin! :)

    VastaaPoista