torstai 14. lokakuuta 2010

rakeita ja kesään suunnistusta

Tänään satoi rakeita ja tuuli niin paljon, että rakeet tekivät kipeää. Oli kylmä.

Soitin aamulla kesätöitä ja minulle kerrottiin, ettei henkilö ollut paikalla. Toinen puhelu päättyi, kun minulle lyötiin parin tuuttauksen jälkeen luurit. Kolmas kerta toden sanoo ja minulle luvattiin kesätöitä. Nyt loppui töistä stressaaminen! Enää täytyy saada kaikki tentit läpi, jotta voin mennä töihin. Jee!

Kaksi viikkoa sitten ikkunashoppailin Väinön. Väinö oli bonsai, joka oli yhtä kiero kuin minun huumorintajuni. Väinö oli niin Väinön näköinen, ettei minun edes tarvinnut miettiä mikä nimi sille sopisi. Tänään, kun olen tullut takaisin ja olisin voinut hoitaa uutta puuta, menin kyseiseen kauppaan puuostokset mielessäni. Mutta voi! Joku oli ostanut minun Väinöni. Niinpä jäin ilman uutta puuta. Harmi.

Mikroni ovessa on reikä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti