torstai 1. heinäkuuta 2010

ali siitä missä aita on matalin.

Paluu mansikkatytöksi heti huomenissa. Tulkaa moikkaa Prismalle, että pysyn hereillä. Mansikoiden paluu ei nimittäin ollut mitä mainioimpaan ajankohtaan: viimeinen päivystys on tänään. Mutta enhän minä kummitätiä voi pulaan jättää, sehän nyt on selvä. (Enkä nyt varsinaisesti rahastakaan kieltäydy.)

Seuraavan yön ja huomisen kun jaksaa puristaa, niin loppukesä on helpompaa. 8 työpäivää ja huominen jäljellä. Ja kaikki päivystykset takana. Voi, ollappa jo huominen! Vaikka on päivystykset olleet mukavia. Jotenkin on sattunut hirveän mukavia lääkäreitä kohdalle. Ehkä ovat kaikki mukavia tai sitten minulla on vain hyvä tuuri. 


Minulle tulee uusi naapuri. Varmaankin yksi mies. Tähän mennessä sisään on viety yksi kaappi, yksi telkkari, muutama banaani-laatikko, jalkapallo ja Lappari-koppa. Nyt sisään iskeytyi lentopallo.

3 kommenttia:

  1. Jahas... Blogi päätti, että fontti on liian tylsää. Sillee sitten.

    VastaaPoista
  2. Mihin aikaan sä oot huomenna töissä? Kun minä olen aamulla ja oletin että pikku-Sanna on illalla, kun silläkin kuulemma töitä. Ei kai kolme vuoron aikakausi ole jo alkanu?

    Ps. Toivottavast tä viesti ei nyt tule kahteen kertaan, kun blogger taas sekoili jotain.

    VastaaPoista
  3. Kolmen vuoron aikakausi ON alkanut!! Ainakin näin perjantaina. Marianne ei halunnu, että pikku-sanna olis yksin koko illan ja se tulee töihin jo aikasin. Vaikka kyllähän sää sen tiedät, kun olet ollu sen kanssa tänään töissä. :) Oon viidestä ysiin töissä siis. Ja juon kahvia siellä, Marianne käski. :D

    VastaaPoista